שטיח מים

בעידן הרשתות החברתיות, ישנם מוצרים שהופכים בין לילה בעקבות פוסט ללהיט שהביקוש להם עולה על ההיצע.

שטיח המים מסדרת סטאר קידס הוא הכוכב. חוכמת ההמונים של קבוצות פייסבוק רבות המליצו וקבעו פה אחד: זה המוצר לתינוק שלכם. והנה כמה תגובות לאחד הפוסטים :

“משטח שמנפחים את הקצוות שלו. בתוכו ממלאים מים וברגע שזה מלא דגי הפלסטיק בפנים זזים… מעודד את הקטנים לשכב על הבטן (לפחות את הקטנה שלי)”.  ס.ה

“הילד שלי שונא להיות על הריצפה והשטיח הזה הצליח להעסיק אותו” – זה מושלם י.ס.

“מעסיק אותו ומחזק את שרירי כתפיים וידיים” ש.ט

“סטאר קידז” הינה סדרת צעצועי התפתחות המיועדת לילדים בגילאי 3-12 חודשים. בסדרה מגוון מוצרים שפותחו ע”י מומחים מובילים בתחומם. חפשו את המוצרים עם  הכוכב שמייצג את סדרת “סטאר קידז”. המוצרים מעודדים פיתוח כישורים סנסוריים ומוטוריקה עדינה.

ומה יש בשטיח המים שגרם להתלהבות של עשרות אלפי אימהות לקנות ולהמליץ עליו:

אחד השלבים החשובים בהתפתחות התינוק הינו חיזוק חגורת הכתפיים.

התינוק מתבונן בחיות הצפות בשטיח, ובזמן השכיבה על הבטן הוא מרים את ראשו לבחון את המתרחש בשטיח. התינוק סקרן להתבונן וזאת תוך הנעת ידיים ורגליים, ופעולה זו מסייעת בחיזוק חגורת הכתפיים.  וכל זה עם הנאה/ הנעה משימוש בשטיח המים.

מעבר לחיזוק חגורת הכתפיים שטיח המים יכול לעזור לאמא בשלבי ההאכלה הראשונים של מזון מוצק ע”י שימוש כמשטח האכלה מעניין לתינוק. מניחים את השטיח על מגש האוכל והתינוק יכול לשחק ולהזיז את הדגים בזמן שהוא אוכל. שטיח המים נוח לנשיאה ולנסיעות מחוץ לבית וכמובן קל לניקוי עם מטלית לחה.

השטיח הוא מתנה אידאלית לתינוק חדש שמצטרף למשפחה.

המוצר מיועד לילדים בגילאי 6-12 חודשים

לדף המוצר לחצו כאן SHOP NOW