טובוט אתלון- הסדרה

איזו התרגשות בקרב הילדים, עונה חדשה (חמישית במספר) של סדרת האנימציה המצליחה “טובוט- טובוט אתלון” ואיתה מגיעים מוצרים חדשים ומגניבים ביותר.

טובוט אתלון- הסדרה

קייל יוז, תלמיד בית ספר יסודי  ומעריץ מרוצי המכוניות,  מקבל סוף סוף את הזדמנות חייו להגשים את החלומות שלו, ומצטרף לצוות  מכוניות המרוץ שהופכות לרובוטים אלפא, ביתא ותטא – אשר נבנו על ידי אמו, ד”ר יוז.

למרבה הצער,  קייל מגלה עד מהרה כי אליל העבר שלו, מאבריק סטון, שהתפרסם כאלוף מרוצי הטובוט, הוא למעשה סופר נבל שאחראי על שורה של חבלות ותקלות במרוצי המכוניות. קייל נחוש בכל כוחו להגן על הספורט שהוא אוהב ובסיוע משפחתו וחברו טורי וייד, הוא יוצא למשימה כדי לסלק את השחיתות מהליגה ולחשוף את מאבריק לרמאי שהוא באמת.

ומהי הדרך הטובה ביותר להוכיח את זה? לעשות כל שביכולתם לזכות בתחרות המרוצים.

קייל, טורי וצוות אתלון: אלפא, בתא ותטא הם גיבורי של הסדרה.

בואו נכיר אותם:

אלפא:

  • אלפא, טובוט המתמחה במרוצים בהם נדרשת מהירות. הוא סובל מהפרעות קשב וריכוז ולכן הוא עושה הכל כדי להימנע שהם יפריעו לו במהלך המירוץ.  אלפא נזהר מבוץ או כל לכלוך אחר שיכולים להסיט אותו מהמטרה.
  • אלפא מיצג את חוסר הביטחון שיש לקייל.

בטא

  • בטא הוא טובוט המתמחה במרוצים עירוניים, מעבר למהירות לבטא יש מיומנות בספורט אתגרי. האישיות של בטא היא רוחנית ואופטימית. הוא אוהב היפ הופ ונהנה מהחופש שלו. סגנון הדיבור שלו הוא ראפ.
  • בטא מייצג את האומץ והשלווה הסטואית של קייל

תטא

  • תטא הוא לא טובוט מרוץ, והוא חלק מהשלישייה המובילה. לכל נהג מרוצים יש את לוח הפיקוד של הטובוט, ותטא מייצג את האישיות של ה”מוח” שמאחורי הטובוט.
  • הוא ביישן ומדבר כשיש לו משהו חשוב לתרום. יש לו יכולות להגן על הטובוטים
  • הוא מייצג את הצד האחראי באישיות של קייל.

המוצרים מגיעים בשתי גרסאות, גרסא רגילה וגרסא מוקטנת. כל הטובוטים הופכים בקלות למכונית מרוץ וחזרה לטבוט.

הילדים ישמחו להכיר את אלפא, בתא ותטא בגרסאות ובצבעים המוצעים להם.

מוצרי טובוט אתלון,  מצטרפים למגוון גדול של טובוטים מכל עונות הסדרה ואוהבים ביותר על ילדי ישראל.

הטובוטים מיועדים לילדים בגילאי 4 פלוס.

SONY DSC