יצירות נפלאות

“משעמם לי…. ” זה המשפט שמלווה את תקופת החופש הגדול, החל מהיום הראשון לחופש ועד לסיומו אי שם בסוף אוגוסט.

בנות יקרות, אתן מוקפות בשפע של הצעות, פעילויות, מסכים ואין ספור חברות שאתן מסתובבות איתן בקניון ומצ’טטות ללא הרף ברשתות החברתיות, אז איך עדיין משעמם לכן?

משעמם לכן, כי עדיין לא הכרתן את פתרון הקסם שיהפוך את ימי החופש והשעות הפנויות שלכן, להנאה אחת גדולה. הפתרון הוא- “נבולוס”.

סדרת “נבולוס סטאר” מציעה לבנות מגיל 7 ומעלה, סביבה ייחודית המשלבת אסתטיקה, שמחה וערכים חיוביים. בסדרה מגוון רחב של פעילויות תוך עידוד ההתפתחות האישית של הנערות. בעולם המודרני שבו ילדים בכל הגילאים מושפעים מהכאוס של החיים, מוצרי “נובולוס” יאפשרו לנערות להגיע למצב של שלווה ואושר.

באמצעות פעילות אמנותית, בשילוב מסרים מרגיעים של כוכבות נבולוס”, ניתן יהיה להקנות לנערות הרגלים של מדיטציה והרפיה תוך חיזוק המודעות העצמית שלהן.

המסרים המרגיעים של כוכבות נבולוס:

  • היקום מקשיב לך

•           האמיני בחלומות שלך

•           אל תתייאשי

•           תתמקדי בצד החיובי

•           הישארי רגועה

•           היופי הוא בכל מקום

•           הערכה עצמית

שש כוכבות “נבולוס” הן דמויות נפלאות שלכל אחת מהן אישיות ותחומי עניין המהווים מודל חיובי לנערות.

למותג “נבולוס” עשרות פריטים במגוון של גדלים, מחירים ועולמות עיצוב: מוצרי נייר, חוברות פעילות, קישוטים לחדר, מארזי יצירה, פנקסים ועוד.

“נבולוס” – מתנה שמחשבה מאחוריה וכל נערה תשמח לקבל, לתת ולהעניק לחברותיה. אין מסיבת פיג’מות ללא פריטים של נובלוס, המתנה המושלמת לנערה, מוצרים שאפשר ליהנות מהם בבית, בחופשה, אצל חברות ובביקור משפחתי- שלמות שכזו.

אפשר גם לנצל את ההזדמנות לחינוך לצרכנות נבונה, ולהציע לילדה עסקה על מנת שתוכל לרכוש עוד מוצרי נבולוס. רכישת המוצרים תתחלק: חצי יגיע משכרה/דמי הכיס של הנערה והמחצית השנייה- אתם תשלימו. והנה גם הרווחתם חינוך לצרכנות נבונה.

בכל אחד ממוצרי נובולוס הושקעה מחשבה במסרים, בתמהיל הפריטים, בצבעוניות המרגיעה ובעיקר התאמה מלאה לקהל היעד. תענוג. וכמה דוגמאות למוצרים:

  • יומן סודי- לכל אחת יש סודות קטנים! הכוכבים הערמומיים יקשיבו לכל הסודות שלכם, תוך שיתוף מחשבות ופעילויות בכל היומן הסודי הזה.
  • מארזי יצירה – מציעים מספר מרשים של פעילויות ותוכן באיכות הגבוהה ביותר. הם כוללים את כל הדרוש לחוויה מיסטית מדהימה באמצעות הסביבה החזותית המשובחת ביותר.
  • קריסטל המשאלות- איך את יכול להגשים את המשאלות שלך? שלחי את המשאלות ישירות אל היקום על ידי יצירת גלקסיה בקריסטל המשאלות. כתבי את המשאלות הסודיות שלך מתחת לצנצנות שבקריסטל המשאלות ולבסוף קשטי את הצנצנות בעיטורים מגניבים.
  • מארז פתקים והודעות- השאירו הודעות חיוביות לחברים והמשפחה עם אלמנטים מתוך המארז: מדבקות, נייר מכתבים, עטים ועוד.

בחופש הגשול השנה לא תשמעי “משעמם לי”. והכל בזכות כוכבות “נובלוס”. אנו מודים שגם אנחנו נסחפנו והוקסמנו מ”נובלוס” וזה הזכיר לנו כמה אפשר לרגש ולשמח את הנערות במתנות לא יקרות אך מושקעות ביותר.

הנערות בישראל יצטרפו לנערות בלמעלה מ-50 מדינות שקבעו: “נבולוס” זה המוצר המגניב והאהוב עלינו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *